Arkadaşlar merhaba bebeğim 1 yaşında 34 haftalık doğan prematüre bir bebek. Yenidoğan işitme testini her iki kulaktanda geçti. 6 aylık kontrolde de her iki kulaktan geçti. Fakat 1 yaş işitme testinde bir kulaktan geçemedi görünüyor. Doktor probun ucunun tam olarak giremediğini, içeride kir birikmiş olabileceğini, kulak zarıyla alakalı bir durum olabileceğini veya probun ucu ile alakalı bir sorun olabileceğini söyledi. 1 ay sonra tekrar çağırdı. Başına böyle bir şey gelen var mı acaba ?