Xexexe Kizlar ben tansiyondan dolayı 4 ay önce 20 gün erken doğum yaptım bı gün tesadüfen öğrendim tansiyonum yükselmiş 18/10 du hastaneye gittiğimde hemen sezeryan alındım sonra 1hafta yogunbakim ve serviste kaldım aslında tansiyonlarimin düzene girmesi 1 ayı aldı kalp atım sürekli 100 un ustuydu bı buçuk aydır normal e dönmüştü şimdi tekrar dan kalp atıklarım 93 95 103 falan oluyor aynı durumu yaşıyan var mı
Blackcloud Xexexe Benim kardeşim 1 hafta falan önce gebelik zehirlenmesi, idrarda protein kaçağı ve yüksek tansiyondan acil sezaryene alındı, şu an hala dengesizlik var tansiyonu sürekli çıkıyor. Doktor 14 e çıkarsa gel demiş, yatış yapacak yanlış bilmiyorsam.
Betulnur Xexexe bnmde hamileligin 7.ayinda yuksek tansoyonum cikti bi anda siddetli bas ağrıları felan hatta o ay icerisinde bebek neredeyse hic gelisememisti 2 gun hastanede kalmistim bnde sizin gbi 20 gun once dogum yaptim sonrasinda bir sikinti olmadi cok geçmiş olsun
Blackcloud Xexexe Yarın hatırlat kuzum sorayım senin için, inan hiç hatırlamıyorum en son bir kaç gün önce görüşmüştük.
Burcc Xexexe sürekli nabzınız yüksek mi? Yada hamileyken son zamanlarda mı tansiyon yüksekliği yaşadınız?
Xexexe Burcc Hamileyken tansiyonum ve nabzım yüksekti doğum yaptıktan 1 ay sonra herşey normal e döndü ancak son 2 gündür tansiyonum yine normal ama nabzım yüksek çıkıyor 93 95 104 114 gibi çıkıyor
Burcc Xexexe birşeye panik yapıyor olabilirmisiniz? Benim hamileliğimin son ayı yüksek tansiyonla geçti, bebeğimin gelişimi de çok yavaş ilerliyordu. Doktorum tam sezeryana almaya karar vericekti ki, kendiliğinden geldi oğlum. Ama ben şöyle söyleyeyim panik yaptığım zamanlarda nabzımın 160a çıktığı bile oluyor. Nabzımın yükseldiğini farkedeyim-normalde çok düşük tansitonluyum- tansiyonum da yükseliyor. Büyük tansiyonumun 19a kadar çıktığını hatırlıyorum.
Xexexe Burcc Panik de var streste çok yapıyorum oğlumun boğazında sürekli süt kaldığı için dediğiniz gibi olabilir