Sabah 09.25 de 8 ay 18 günlük oğlumun hemogram için kan testi alındı erkek hemşirenin beceriksizliği yüzünden eşim tartıştı bebek hemşiresi değildi oğlumun yanlışıkla kan alınmayacak yerine iğneyi soktu bayağı kanattı sonra başka yerine soktu kanını aldı heryer kan kesti çocuğumun kolu anında çürüdü morardı kan topladı şuandada mosmor kolu buzamana dek en az 20 kez kan aldırdık asla ağlamazdı sabah kıyamet koptu eşim hemşireye acemimisiniz dediğinde eşime birde hemşire karşılık verdi hem suçlu hem cevap verdi şu saat oldu e nabızda kan verdiğimize dair bilgi yok yani sisteme sonuç değil kan verildiğine dair giriş bile yapılmamış hastaneyi aradığımda 13 saat içinde düşer dedi dediğim gibi değil sonuç kan verildiğine dair bildiri yok sabah gidicez hastaneyi ayağa kaldırmaya ama ya kan kayboldu ya da o hemşire bilerek kanı çöpe attı ki kayıt bulunamadı bence çöpe attı varmı böyle bişey yaşayan