Aslihan21 canım bebeklerin refleks hareketleri emme oluyor her zaman aç olduğu için değil refleks olarak yapıyorlar o hareketleri ilk zamanlar sarılık olmasın diye saatte bir emzir dedi bana doktorum öyle yaptık diğer zamanlar emzik verdim şimdi 37 günlük oldu 2,5 saatte bir emziriyorum kendi uyanıp istiyor ama arada emzik alıyor hala kendini rahatlatmak için