Kızlar merhaba. Bebeğim.yakinda sekiz ayını dolduracak. Üç aydan bu yana sadece uykuda emzirebiliyorum. Sürekli geçti gececk diye bekledim olmadı geçmiyor. Hele son günlerde mümkün değil almıyor ağzına sürmüyor memeyi uyanıkken. Çok yoruldum artık haykira haykira ağlamak istiyorum. Emzirmeyi çok seviyorum sütüm de var ama bebeğim hevesli değil.buyudukce uyku sayısı da azaliyor tabi. Koca gün sadece iki kere emdi. Çok üzülüyorum çok. Bu durumda olup geçti düzeldi seninki de düzelecek diyecek anneler var mı 😢 belki abartı gelebilir ama aylardır mücadele ediyorum. Çok yoruldum ruhsal olarak