Kızlar bebeğim 4 ay 8 günlük herkes diş çıkarıyor diyor benim ilk bebeğim bilmiyorum her halinden belli diyorlar, ama sorun şu ki arka tarafı kaşınıyor hep parmağı arka tarafta bende parmağımı ne zaman arkasına koysam ısırıyo rahatlıyor belli ve arka tarafı bembeyaz olmuş ilk diş ordan çıkarmı ya da başka bişey olabilir mi ya anlamadım gitti bana saçma geldi arkadan çıkması ama olabilir mi ki