Merhaba sevgili anneler biliyorum böyle postlar cok açılıyor ama bu korku kaygıyla nasıl başedeceğimi bilmiyorum beni en iyi anneler anlar😔 bebeğim 19 aylık anne baba diye seslenmez bi kaç kelimesi var mama meme hav hav neğn gel gibi dışarda bizi bırakıp gidiyor parmak ucunda yürüyor gibi bi kaç davranışından endişelendik psikiyatri götürdük otizim değil dedi şükür ama yine de bütün gün evladımı gözlemliyorum bazen bizimle çok iyi iletişim içinde bazen değil çok korkuyorum hala acaba başka hi doktora daha götürmem gerekir mi böyle bişey yaşayan var mı 😔