Arkadaşlar bebeğim 4 aylık4 günlük. İneternette araştıdım 4 - 6aylıkken oturtulabilir diyor.. Bende birkaç kez oturttum kucağımda ama hiç rahatsız olmuyor hatta çok memnun.. Fakat doktorlar felan 6 ay öneriyor sonra etraftan da erken daha biyeri hamuk olur felan denilince korktum danışmak istedim sizlere.. Sanmıyorum yamuk felan olacağını ama bi sıkıntı olur mu acaba.. Sizler bebeğinizi ne zaman oturttunuz?