Hlyaaa1 diyette değilim. Genelde hep formumu koruyorum. Ama diyettekiler gibiymişim çevremdekiler öyle söylüyor. Ekmek yemem. Kahvaltıda yersem sadece tam buğday çavdar tarzı ekmeklerden bir dilim yerim. Çayı kahveyi şekersiz içerim. Kola, Fanta , gazoz meyve suyu, hazır limonata gibi vücuduma yararı olmayan gereksiz şekerleri ağzıma sürmem. Meyve yerim. Çikolata yemem. Bisküvi vs paketli gıda yemem. Vücuduma çok önem veririm. Özellikle mideme. İnsan ne yerse odur çünkü. Ve çok şükür liseden beri aynı kilodayım. (Hamilelik hariç) sadece zeytinyağı, çörekotu yağı ve bir miktar köy tereyağı ile beslenirim. Ayçiçek yapı gibi tohum yağlarını kullanmam.