Kdsezgin Korunduğum halde hamile kaldım 6aylik bebeğim var hiç yaşayan var mı süreç nasıl ilerliyor yetisebiliyor musunuz bakmak için korkuyorum cokkkkkk
S-naz Kdsezgin canım hayırlı olsun bebeğin hangi koruma yöntemi ile korundun ki oldu yapılacak bir şey yok ikisi bir büyür vardır bunda da bi hayır çok şükür anneliği nasip eden Rabbime
Tuba Kdsezgin 10 aylıkken hamile kaldım ve şuan küçüğü 9 aylık oldu bile. Başta elbette zorlandığım oldu fakat artık birlikte oynuyorlar ☺️