Havvakaan Kizlar meraba benim oglum 7 aylik kilosu 10 kilo 200 gram sizce normalmii bnaa cok kilolu gbi gliyo bu yuzden oldugi yerdee fazlaa dönemiyo kilosundan sadecee anne sutu aldi smdiye kadr yeni yebi ek gidaya basladim
Egurbuz20 Havvakaan canım benim oğlum 3 aylıkken 9 kğdu 🧿🧿 şuan 1 yaşına yemi girdi ve 13 kğ bir zaman sonra kilo alımı yavaşlıyor zaten endişelenme
leynanin_pembemantosuu Havvakaan doktprunuz normal dediyse normaldir bana göre normal yürümeye başladığında zaten daha yavaş kilo alacaktır
S_x_w Havvakaan aylarda oğlum 10.5 kiloydu şimdi 11 yaşında 36 kilo 🤣😁😅 uzun incecik bir çocuk.. rahat olun sağlıklı besleyin yeter😉😉
Havvakaan Yanii emeklemeyee dıs cikmaya abasladiginda falam atar kilolarini ama bnm skintim kilosundan yapacagi hereketleri yapamiyo
Rknn Biz de öyleyiz 7 ay 10 günlük 10 kilo falan.henuz dönemiyo ama olsun döner illaki neden dert ediyosunuz kı.
Nevanin_annesi Merve-miray benim kizim 7 aylık 7kg 150 gr. Anne sütüne bile istahsiz. 1 memeyi yarim saatte emer
Nevanin_annesi Havvakaan bence bu işin doğrusu yanlışı yok. Her bebek herseyi yemiyor. Hatta bazen keyfi yoksa her zaman yediğini bile yemiyor. Benim kizim 7 aylik sabah kahvaltıda 1 haşlanmış yumurta sarisini yoğurtla ve keçiboynuzu tozu ile karıştırıp yediriyorum. Bir çoğuna göre keçiboynuzu tozu 8+.
fernweh Havvakaan benim bebeğim 4 aylık 7,5 kilo bence normal fazla değil, bi süre sonra kilo alımı yavaşlıyor diye duymuştum zaten yavaşlar zamanla 😊