Seyma_29_ 2erkekanasiii ben solomombaby kullanıyorum 4.aydan itibaren şuan kızım 8 aylık halada rahat kullanıyorum. Heryöne bel destekli. İlk 3 ayda yeni doğan aparatı ile kullanabiliyorsunuz. Şuan fiyatı 200 küsürlerde sanırım
leynanin_pembemantosuu 2erkekanasiii elimde temiz kutulu var hiç kullanmadım dışarı çıkarken kullanırım diye aldım ama pandemiden çıkmayınca duruyor kutusunda