Miray4455 bebeğiniz muhtemel ki şuan sıçarama 4te. Ya da bu sıçramayı yeni bitirdi. (5 hafta süren bi atak) Uyku atağı dönemi aslında bu. Uyumanın ne olduğunu bu ataktan sonra öğreniyorlarmış. Ben henüz deneyimlemedim henüz 3 aylığız ama bizimde doğduğu günden beri uykuya dalma sorunumuz var o yüzden çok araştırmıştım. Aslın şuan tam dönemindesiniz uykuyu öğretmek için. Yatagında pişpişleyip her ağladığında kucağına alma yöntemi en idealiymiş. 1-2 hafta sabredebilirsiniz öğrenir diye düşünüyorum. Şuan tam o dönemde çünkü. Dediğim gibi bende henüz deneyimlemedim. Uykuyu öğretmek için 4,5 aylık olmasını bekliyorum😊