ikibabybirmom Bende 20 lik diş yüzünden çok ağrı çektim parol içtim o kadar ama hiç fayda etmedi en son çare artık ağrı dayanılmaz dereceye geldi gece uyuyamiyordum dışımı cektirdikten sonra antibiyotik verdi agumentin hamilelere de veriyorum dedi bunun bir zararı olmaz dedi dış doktoru bir de arveles verdi ama onu içtikten 3 saat sonra emzir ilk sütünü sağ sonra emzir dedi o şekilde atlattım çok şükür sizde bi doktora danışın ona göre kullanın çok geçmiş olsun dış ağrısı kadar kotu bisi yok 😔