pitircikkk Mjgn51 1,5 yasinda oglum surekli yapsak ki yapmasak mi diye dusunuyoruz aklimiz sasti vallahi
Aysen58 pitircikkk bence bekle canım eltim 19 aylıkken hamile kaldı ona rağmen zorlanıyor. Bence net 2 yaşına gelsin ondan sonra düşün derim. Tabi yine de siz bilirsiniz
tuval 3-3,5 yaş iyi gibi. Ama böyle bir dünyaya böyle bir zamana çocuk yapmak nasıl olur bilemedim bende hem istiyorum hem istemiyorum
bikerem Mjgn51 kizlarimin arasi 22ay. Ve ben kucuk kizim 10 buyuk kizim 12 yasindayken yeniden anne oldum. Az araligi da bilirim cok araligi da😁
GizemElf Umutegem canım bende korkuyorum ama birlikte büyüyecek olmaları bana mantıklı geliyor şahsen 🌸🙂
Umutegem GizemElf o konuda dogru cnm da ne bilim valla yardim edenim yok esim sagolsun aksamdan aksama ama zaten gorumcemde kaynanamda kucuk cocuk var 😀😀😀3u yanyana gelince savas cikio
Annesizanne Mjgn51 kızım 20 aylık biraz daha büyüsün tuvaletini de öğrensin o zaman bence 4 5 ideal yaş aralığı
Jojoanne16 Mjgn51 ben bi 10 sene sonra belkii 😂 Allah oğluma uzun ömürler nasip etsin sağlıklı sıhhatli , ve tüm cümlemizin çocuklarına .. ama 2. Çocuk biraz zor gibi
Zeyneb-Hilal Kızım 1.5 yasında bu konuyu artık o kadar çok düşünüyorum ki ama cesaret edemiyorum Rabbım dogru zamanda nasıp etsın ınsallah
GizemElf Umutegem canım benimde hiç yok kaynanam rahatsız görümceme yardım ediyor ben tek başıma büyütüyorum annem yurt dışında yaşıyor düşün artık ne kadar yanlız olduğumu 🌸🙂