Hep demişimdir bebeğime emzik vermicem alıştırmicam diye büyük konuşmamak gerekiyormuş patron bebeklerimizmiş. Doğduktan yaklaşık 1 hafta sonra gaz problemimiz başladı ozamanda bu zamana sürüyor gazımız. Ekstradan oğlum sürekli emmek istiyor tok olduğunu biliyorum emdikten sonra baya kusuyor kilo alımıda iyi ama 10 dakika sonra versen yine emiyor ee bu sefer karnı şişiyor gaz problemi dahada artıyor huzursuzlanıyor gazı varken hep kucakta kalmak istiyor çareyi emzikte aradım denedim dün akşam aldı sonra attı daha almadı bu akşam denedim cup cup bildiğin şapır şupur emiyor 😀 kolay uyumayan bana kök söktüren çocuk emzikle uyuya kalmış ağzından çektim uyumaya devam etti. o rahat ettiği için bi yanım rahat bi yanım huzursuz kötülük yapmış gibi hissediyorum ne yapacağımı şaşırdım bu konuyla alakalı büssürü video izledim bi çok doktor 1. Ayından sonra verebilirsiniz diyordu benim gibi olan annelerde vermiş siz ne düşünüyorsunuz yada ne zaman vermeye başladınız. Gün içerisinde hepmi veriyorsunuz. Ben sadece uykuya dalarken yada ağlama krizlerinde vermek isiyorum sürekli emmesi taraftarı değilim ☹️☹️☹️