Birdunyagezegen Merhba kızlar. Kızımın kilosu az olduğu için biz gece beslenmesi kesmedik. Kendisi istemiyor uyanmaz ama ben uyanır veririm . Ama etrafta gece beslenmesi bırakınca daha iyi toparlar diyen bir kesim var dogrumu acaba bunu deneyip önerebilen varmı?