Busra77 aşamadık malesef 6 ay boyunca çekti işte gaz damlaları kullanmadığımız kalmadı sanırım biraz etki eder gbi oluyordu sonra yine aynı amerikada şu meşhur gaz damlasını bile getirtmiştk etkisi olmamıştı hepsini bırakıp biogai kullanmıştım bi süre bağırsak düzenleyici olduğu için çok gazlı olduğunda kullandım sonraları. 6 ay boyunca uykularında hep kıvranırdı artık yüzüstü yatırmakta bulmuştum çareyi ama eşimde o dönem izindeydi o başında duruyor ben uyuyordum sonra ben duruyodum o şekşlde yüzüstü daha rahat uyuyordu gazı geldiğinde çıkarabiliyordu karnı sıcak duruyor baskı yapıyor ya birde sizde bi deneyin gece yapamazsanız en azından gündüz sizin gözetiminizde yüzüstü yatırın biraz daha rahat ediyorlar yani bi ilacı yok malesef tek çare zaman zamanla bağırsaklar düzdne girdikçe gazda bitiyor kendi kendilerine çıkarabiliyorlar artık hareketlendikçe ama genelde üç ayın sonunda bitiyormuş bizimki uzun sürdü hala ek gıdadan dolayı bazen geceleri gazı olabiliyor ama eskisi gibi değil tabi şimdide diş sıkıntısı var orası ayrı ondan uyuyamıyor şimdide 🙈 Banyo çok rahatlatıyor gün içinde biriken gazı saat 4 5 gibi sessiz bi odaga geçip karnına ılık bez koyup bacaklarına bisiklet hareketleri yaptırın sessiz ortam vücudunu gevşetmesini masajda gaz çıkarmasını sağlar çıkarmasa bile o an rahatlar baya ellerini ayaklarını hareket ettirin gaz masajını biliyorsnuzdur zaten çoraplarını ısıtın sıcak olmayacak ama ılık olacak şekilde giydirin o da etkili ve zeytinyağıyla karnına masaj yapın ılık olsun bezide koyup kapatın bizde diğerlerine göre en etkili olan yine bu olmuştu yumuşatıyor ya o yüzden