Arslanmerve kesinlikle çıldırma ayı katılıyorum. Saatlerce sallıyorum tamam uyudu diyip indirdiğim an uyanıyor. Supurge sesiyle uyuyan bebek bu ay süpürge sesine ağlar oldu. Ayrıca hiç durmuyor devamlı dönmek istiyor döndükçe uyanıyor, ufak ufak kazalar da başladı başını çarpma düşme gibi 😏