Her şey güzel olacak bebeğim desteksiz oturacak ek gıda başlayacak derken bebeğime ne versem yüzü kızarıyor, zaten yemeye çok isteksiz. alerji testi yaptık buğday için, çıkmadı ama meyve yoğurt un ne versem yüzü kıpkırmızı oluyor. Sürekli dönmeye çalıştığı için gece saatlerce ayakta sallanıyor uyumuyor. Sallanırken bile dönmeye çalışıyor. Önüne engel koysam çarpıyor uyanıyor gene ağlıyor. Diş mi çıkarıyor dersek belirtiler var kendisi bir türlü gelmedi 1 aydır. İyice psikolojim bozuldu, var mı bu zorlukları yaşayan. Çocuğun huyu suyu değişti 😞😞 Her şey ne zaman düzene biniyor, şafak kaçıncı ay 😞