Deletedmom345 Oğlum 5 aylık. Annemin bana anlattığı şöyle, tabiki doktorumuza da danışacağım.
“Kızım ben sana 1 ay yoğurt verdim,sonra mevsime göre sebze haşladım tuzsuz verdim.Şekeri az meyveleri cam rendeledim çatalla ezdim tattırdım.Zaten küçücün bebeydin,yiceğin bi fincandı.Yaşına geldiğinde sebzeleri kendin avuçlardın” demişti. Hani şu dönem blw filan diyorlar ya 😂 he onu annem yaparmış, sofra örtüsü ben sebze ve tabak. Bir de yaz geldiğinde demişti (ben 8-9 aylıkken takribi) kuzu eti ve yüksek balıklardan vermeye başlamış.
29 yaşındayım, beyaz şeker ve tuz kullanmıyorum hala sevmem.Çay kahveden çok haz etmem.
Velhasıl annem ne kadar dikkat etsede yıllar önce, ananem ve babanneme bırakması gerektiğinde lolipop çerez filan verildiğini bile görmüş.
20 yaşımdan beri troid hastasıyım.Annem bu konuda çok üzgün.
O yüzden bebe bisküvisiymiş,bilmem ne unuymuş yok anam tattırmıycam,kimseyi de yemeğine dahil etmicem.Yalnız zaten bırakmıyorum.
Büyüyünce zaten çocuğu tutamıyorsun,biliyorum hepimiz gibi ille bir gün çikolatayla filan tanışcak 😒