Merhaba kızlar. Biz raporlu mama kullanıyoruz ama devlet bir kısmını ödüyor. Biz aylik 300 küsür tl ödüyoruz ama az önce burada ki eski paylaşımları okudum ve raporlu mamalara para ödemesinin olmadığını gördüm. Acaba dogrumuki açıkçası bütçemizi zorluyor da biraz 2 cocuk bezde bide mama da eklenince. Bilenler beni de bilgilendirirse 😊