Mom042 canım bunun tek bir çözümü var usudugun halde hirka giymeyeceksin. Sen vücudunu kalın giyinmeye alistirmissin. Benim anneannem öyledir mesela. Yazın bile kazak ve yelekle dolaşır. Kışın kay kat lahana gibi gezer. Çok nadir ateş basar. Ben bi kış ayaklarım üşüyor diye pijamanin altina kilotlu çorap ile yatmaya başladım. Sonra baktım ayaklarım yine üşüyor kilotlu çorap artı çorapla yatmaya başladım. Bi kaç gün sonra baktım ayaklarım yine donuyor. Kilotlu çorap artı bir 2 çorapla yatmaya başladım. Tabi bu arada peluş pijama takımı ve yün yorgan hep var. Ben yine üşüyorum. Baktım bu böyle olmayacak git gide çorap sayısı artıyor. Ayaklarım dona dona yattım bi kaç gün sonra o üşüme bitti. Şimdi kaç sene oldu yaz kış çorap giymem. Gündüzleri biraz giyerim ateş basar atarım hemen. Yani kısacası hiyinfikce üşürsün. Soyun bi kaç gün üşürsün ama vücut ısısını dengeler.