Kaan01 Oğlum 8 aylık çoklu besin alerjisi var ve tatile gitmek istiyoruz Bu konuda deneyimi olan annelerden yardım istiyorum çocuğunuzun beslenmesini nasıl yaptınız?
Fatmaapo Kaan01 9 bcuk aylıgız bızde agustos gbı gıdcegız ınsllah ben hippin kavanoz mamalrından yanımda gtrmeyı dsnuyorum. Yumurta alerjımız var bızımde. Aslında cokta sıkıntı etmelık bır durum oldugnu dsnmuyorum sncta. Otele gıdceksnız eger. Meyve yıyeblır. Anne sutu alıyorsa. Daha cok emer mama kullanıyorsnız. Bıraz daha maama yer yanı ben. Suan bıle hergn ek gıda vermıyorum. Yanı cnku hazımsızlık yasıyoruz 2 3 gu. Kesıyorum mecbur ek gıdayı. Yanı bn kendı acımdan cok sıkıntı olabılcgnı dusunmedım sızde bnce goznuzu korktmayın 🙏🌸
Toprak2509 Kaan01 otele gitmedik kendim hazırladım sorun olmadı ama bebekle 3-4 gün tatil yeter bence biz eğleniyoruz ama onalr cok harap oluyor hele temmuz ağustosta gidecekseniz daha kötü.
doruknaz Kaan01 hipp in kavanoz mamaları o kullandım ben seyehatlerimde hep. Kendim emzirdiğim için sadece salata yedim hep dışarda.yada aldım pişirdim.otelde☺️ yanıma ufak kamp tüpü bebegin ufak tencere cezve ve tavasını da goturdum. Malum yemek yapacagım malzemelerini de . Unlarından pekmezlerinden ufak ufak kavanozlara koydum . Soğuk durması gerekenleri soğutucu çantaya pet su şişeleri koydum dondurup.soğuk kalsın diye. Kaç gün gidecekseniz. Bir program yapıp neler yer ne kadar yer. Ona göre yanınıza malzemelerınızı alıp götürebilirsiniz. Yanlız yedek kamp tüpü mutlaka bulundurun alırsanız. Çok ufak oldukları için bitebilir
Aselask34 Kaan01 bende düşünüyorum bunu canım benim bebeğimdede süt alerjisi var süt yoğurt peynir tereyağ hiç bişey tüketemiyor ama o kadar bunaldımki geçen yaz hem pandemi hem hamilelik evdeydim bu senede gitmezsem kafayı yerim gibi😬ağustos sonuna planladım 4 günlüğüne o zaman 9 aylık olcak her sene gittiğim bi otel çorbasını falan yediremem tereyağ yada bulyon riskinden ama sebze yemekleri meyveleri hatta diyet yemeği bölümünden bile besleyebilirim köfte tavuk gibi şeylerde her akşam çıkıyo zaten bir şekilde idare edilebilir diye düşünüyorum tabi yanıma biraz kavanoz mama alırım havuz deniz kenarı falan yediririm diye
Kaan01 Nurse42 kavanoz maması düşündüm ama bozulur mu bilemedim kendim yapmk istiyorum yapan var mı acaba
Dogabebekkk Fatmaapo çok vermiyorum derken kaç öğün ve öğün miktarları ne kadar oluyor? Benim kızım da alerjik özene özene hazırlıyorum 2 kaşık (çay kaşığı) ancak yiyor üzülüyorum 😔
Kaan01 Fatmaapo bnde çok zorda kalırsam hip in mamalarını düşünüyorum ancak onlar gibi kendimiz de yapabilir miyiz acaba konserve usulü ? Çünkü o hiplere baktım içinde koruyucu katkı yok. Havuç irmik elma vs bide su var
BM22121 Fatmaapo hippin kavanoz mamaları doğal mı acaba bizimde alerjimiz var henüz ek gıdaya gecmedik neler yedirebilirim öğrenmek istiyorum süt yumurta alerjimiz var onlarda çoğu gıdada mevcut
Fatmaapo Dogabebekkk Mallesf benım benım bebegımde. Hc hayr demıyor. Sureklı yemek ıstyor. Hersyı. Aksmkdr gızlı gızlı yemk yıyoruz evde. Alerjık oldgmuzdan. Hazmslıl yasıyoruz. Gazı olmadgı gunler 10 gbı kalhvaltı yapıyor. Pankek peynır slaatalık avokado falan yıyor. 2 gıbı. Meyvelı muhallbı ırmıklı yada bu tarz karıısm yapıyorum. Eger. Durmzsa bızı bısı yerkn goruruse aksm 5 6 gnıde. Evdee ne vars ameyve karpuz vs bu sekılde ogunlerımız ama. Egzmalrı cogalınca gazı olunca gce uyumaynca kesıyorum. Sadce mama ıle beslıyorum 2 3 gun. Bıraz bagrsaklaeı duzne gırer belkı dıye
Kaan01 Dogabebekkk kaç aylık acaba? Bn asla zorlamadım 7. Ayda çok az yiyordu şimdi daha iyi yiyor ne kadar isterse o kadar veriyorum yemek istemezse sonra deniyoruö
Nurse42 Kaan01 mesela çorbayı kavanoza sıcak sıcak koyup kapağını sıkıca kapatırsanız (bir erkek gücüyle ve daha önce kullanılmamış yeni kapakla) bozulmuyor o şekilde gidilir belki ama kaç kavanoz götüreceksiniz ki bide oğlum emdiği için bende diyet yapıyorum yani ben o yüzden de gidemedim
Fatmaapo Kaan01 Hani kendımızde yapablırız ama kapaklarının ne derce sıkı oldugu onemlı hanı gevserse falan. Bozlablıyor. Hazr aldıklrımız makıne ıle kapatılıyor. Sıkılıkları aynı olmayablıyot. Yanı bn oyuzden guwenmedım. Hazr almayı tercıh edıyorum
RuzgarMommys Tek bir Otelde kalacaksaniz rahat edersiniz Yine de yaniniza bi iki kavanoz mamasi yapip termos ile götürebilirsiniz.
RuzgarMommys Biz de güney doğu turu yapacaktik Yemeklerimizden yer az az çorba falan veririm yanımda yoğurt götürürüm dedim Corba yaparım ısıtırım diyordum Meyve de yer Atıştirmalik yalarim alirim yanima Ama geziden vazgcetik sicak dan dolayi 😐
Kaan01 RuzgarMommys 😅 en kısa zamanda gidersnz inş 😊 oğlumda ayçiçek yağı alerjisi de var yoksa her şey daha kolay olurdu
Kaan01 Nurse42 balla bnde öyle düşünyrm küçük mama kavanozlarıyla 10 tane kadar gerisi meyveyle hallolur. Bnde diyet yapıuorum oplum da emiyor ama bulurum artık yicel bişey
RuzgarMommys Kaan01 otelin yemeklerinden sebze yemeği ve çorba isteyebilirsin meyve veririsin yogurt yap yanında götür
RuzgarMommys Kaan01 aaaa gerçekten mi ay çiçek alerjisini duymamıştım hiç. Bizim de vardi alerjisi yeni geçti