TinkyWinky her doğa olayı gibi ay olayları da çok etkiler insanları, bazıları inanmaz ama bebekler genelde dolunayda uyumaz tedirgin huysuz olur. Çünkü dolunay da çok büyük bir enerji vardır. İçinden hep iyi geçirmelisin ki bebeğin de bu süreci kolay atlatsın. Ben dolunaylarda mutlaka adaçayı yakarım yada tütsü. Bol bol dua ederim. Onun haricinde kanlı ay çok çok büyük bir olay yay burcunda gerçekleşiyor bebeğim yay Burcu yükseleni boğa onda herhangi huzursuzluk yada kötü anlamda etkilemedi ama bu da ayın yaya geçmesinden kaynaklı yay burcunu kötü değil iyi anlamda etkileyeceği yazıyordu. Bu ay tutulmasında çok dikkat etmek lazım. Bol bol dua edin, zikir çekin. Adaçayı yakın, evinizde temizlik yapın ve içinizden her şeye şükür edip iyi düşünün. Çünkü bu ay tutulması bir çok şeyi sonlandıracak, bitirecek, netleştirecek. İster istemez herkesin ayarları kayacak yada yerine oturacak. Bebeklerimizde etkilenecek tek yapmanız gereken Allah a sığının bir Of bile demeyin bu zamanda. Eğer alabilirseniz ametist taşını taşımanızı öneririm bu ayda. Dikkatli olun biraz ürkütücü gibi ama herkes için iyi olacak. Yalnız bazı azıtmalar Allah ım hayır eyle sonumuzu gibi kelimelere neden olan olaylar olacak ama iyi düşünüyoruz çünkğ ne düşünürsek onu daha bi çok çekeceğiz bu ayda. Ay tutulması size iyi gelsin, hayatınıza güzellik katsın.