asellihayat
canım benim maalesef başıma geldi 😢 kasığımda ağrı olduğu İçin kist var sandım. Adetime 1 hafta falan vardı, doktora gittim değerim 4,6 çıktı. Orda doktordan baya sıkıntılı bir süreç yaşadım o doktor bana hamile değilsin zayıfla geçer dedi resmen salladı (özel hastanede olduğum halde). 1 hafta sonda adet olmadım aile hekimine test yaptırdım değerim 13 çıktı. Kimyasal ya da dış gebelik olabilir hemen iyi bir uzmana git dedi. Gün aşırı kan verdim değer 30 un üstüne çıkmadı, çok sağlıksız bir durum diye indirmek için uğraştık o da olmadı, mecbur kürtaj oldum ama işe yaramadı değerim yine düşmeyince dış gebelik olduğunu anladık, iğneyle gebeliğe son verdiler. Hayatımın en kötü en yıpratıcı süreciydi. Değerini mutlaka takip et, belki normal ilerler sağlıklı gebeliktir. Ama yine de riske atma