Denizkizim benim oturma odası balkonuydu. 1 metrekarelik bir alan klima dış ünitesi mevcut. Eylül ayıydı hiç cam açmadık. İyice su çamaşır suyu değmesin ilaç etki etsin diye böyle balkona gelen böcek vs ölüp kalıyordu. Perdeyi açıp bakamıyordum bile kışı öyle geçirdim. Yaz günü ama olmazdı. 1 hafta bekler yıkardım. Evi ama 1 hafta sonra genel temizlik yaptık. İlk bir kaç gün çamaşır suyu kullanmayın demişti o kadar