Tugbaa058 Deletedmom27337 zamanı gelince agrısı şişliği olmasa ama işte onlar olunca özellikle şişlik olmak istiyorum 😀 bide her ay acabasını düşünmek sıkıntı 🤦♀️😅
Tugbaa058 ZuhalAda oh en güzelini yapmışsın canım benim korkularım olmasa bende istiyorum sprial ama 🤦♀️
Minikellerim nazatamina biraz bal içine de çörek otu yerseniz güzel adet söktürür. Gecikince direk yaparım sabaha oluyorum😅
Zeynep15 Tugbaa058 ahhh bende 10 ay oldu doğum yapalı benimde aynı kafasına göre takılıyor Bi hiç gelmiyor Bi düzene biniyor şimdide 10 gün oldu banyo yaptığım leke tarzında oldu 🤷♀️
funny34 Serifeelifasel benimde 8ay oldu hala olmadm biyandan gaz cok var alt karnım sert inş hamile değilimdir diyorum. Normal akıntım var ama polan varmı akıntı yaşayan