Kızlar normal doğum yaptım,altıma çok dikiş attılar ve ağrıyor bugün 2.gün doğumumun, bu dikiş acılar ne zamana kadar geçer en fazla ve ne zaman korkmadan tuvaletimi yapabilirim,kanamam olur diye korkuuıyım rahatça yapamıyorum, ebe özellikle kabız olma kendini zorlama dedi büyük abdestte 🥺bu dikişlerden eski haline ne zaman döner