Helenyaz yaptırın bence, yani yaptırmama düşüncesini aklınizdan çıkarın. Devlet hastanesinde yaptırıp sonuçlarını doktorunuza götürebilirsiniz. Benim kızım 9 aylıkken istedi doktor kan testini, boy kısalığı için ekstra olarak tiroid ve b12 sine bakıldı, b12 aşırı düşük cıktı, 1 ay ilaç verdim, dün yine kontrole gittik ve bu sefer çok zor kan alındı ama aldırmak zorundaydık kızımızın her şeyi normal mi bilmek için. O yüzden siz de yaptırmalısınız