Hilokiiii Bugün bir post açmıştım tat koku kaybım var diye hastaneye gidip test verdim sonuç Pozitif 🤦🏼♀️😊
Egemenin_Annesi Hilokiiii hamilelik sandim bi an. Cok gecmis olsun Rabbim sifalar versin bol c vitamini takviye edin.
Annekuzusu_42 Hilokiiii geçmiş olsun canım, inşallah Bi an önce atlatırsın bol bol meyve ve sarımsaklı yoğurt ye biz bu sekilde atlattık cok sükür
minikaa Hilokiiii çok geçmiş olsun, inşallah hafif atlatırsın. Ben de ufak ufak belirti yaşıyorum ilk belirtilerin nelerdi?
Zelisblt 2kizbiroglan bnmde eşim oldu o dönemde neyseki Bn memleketteydim atlattıktan sonra geldik :))
2kizbiroglan Zelisblt ya en azından memleketteymissiniz.ben evdeydim çok zor zamanlardı eşim evde çok korkuyordum bana çocuklara bulaşır diye çok şükür çok dikkat ettik olmadık ☺️