Kızlar normalde Biz menenjit aşılarını 1 yaştan sonra başlayalım diye konuşmuştuk. Sonra bayramdı VS girdi araya oğlum ateşlendi, doktoru Bi 10 gün geçsin en az iyileştikten sonra dedi bekledik o yüzden. Bugün de 1 yaş aşılarını yeni yaptırdık 13 aylık. Onda da sorunlar çıktı aşı yok denildi sonra geldi dediler sonra buzdolabı bozulmuş aşılar hep bozuldu dediler filan bugüne kaldı. Sonuç olarak ebe dedi ki bizim aşımızla menenjit aşısı arasında en az 1 ay olmalı. Cuma günü doktora götürcem rutin tahliller VS bakılsın diye ama bilenler vardır diye yazmak istedim. Şimdi 1 ay daha beklersek 14. ayda başlamış olucaz. Nasıl olacak yetişecek mi, menenjit aşıları arasında kaç ay geçmesi gerekiyor. Yoksa geç mi kaldık 😔