Asyaaass bizimde öyleydi, hırıltı için hatta 10. Gün kontrole götürdüm ciğerlerinden sandım ama doktor burnundan dolayı dedi. Serum verdi.
Serumdan sonra da hırıltı oluyor sonra geçiyor.
Öksürmesi hapşırması yuttuğu aminyo sıvıların atmaya çalışmasındanmış. Bizimki hep hapşırırdı, kesin üşüttük bu çocuğu derdim meğersem burnunu temizlemeye çalışıyormuş..
Öksürmelerimiz hala devam ediyor. 46 günlüğüz. Bazen bilerek yaptığını bile düşünüyorum sinirlendikçe..