Hanımlar merhaba, 2 ay 11 günlük oğlum kakasını 1-2 haftadır azalmıştı 2-5 arasındaydı büyüdükçe normal diye biliyorum ama son zamanlarda yine artmaya başladı bugün 1 beze 2 kere yaptı neredeyse 8-9 belkide 10 kere yaptı. Bu normal mi sizinkiler kaç kere yapıyor ? Bu arada ishal olmasından korkuyorum ancak daha önce kontrolde doktor kakasını gördü ve olması gerektiği gibi dedi. Kilo alımıda gayet iyiydi. Sadece anne sütü ile besleniyor..