Zehra1234 geçiyor kızlar merak etmeyin. Bizde ayın 18 inde yaptırdık. 3 tane aşı 2 bacaktan 1 koldan. Koldan olan verem aşısı. İlk 3 gün Bebek’te hafif ateş, huzursuzluk, halsizlik,iştah kapanması gibi geçici semptomlar gösterebiliyor. Ateş derken yüksek ateşten (38-39-40) bashsetmiyorum hafif ateş. 6 saatte bir ağrı kesici ateş düşürücü şurup verin 1 çay kaşığı. Ve yaptırmayalar aşıdan yarım saat önce versin ki ateşlenmesin çok faydası oluyor. Benim kızım atlattı çok şükür onda halsizlik iştah kapanması ve huzursuzluk yaptı. Biraz da ateş. Ama atlattı. Umarım bebeklerimiz iyi olur hep 🙏🏻 Sevgiler 💜