Lina21 bende çok korkuyordum ama doktoruma çok güvenirim büyük kızımıda sürekli ona götürürdüm 7 yaşında halada götürüyorum bana bi sorun olmayacağını sadece iki gün sürekli gözetim altında tutup ateşi kontrol altına alabileceğimi vücudunun ateşi tanıyıp direnç gösterip alışacağını söyleyince yaptırdım evet çok zordu iki gece hiç uyumadım gündüzleri yanından hiç ayrılmadım şükür bi sorunda yaşamadık