Umay123 2 aylık gitmiştim emzirme önlüğünü alın bebeğin arabası ile kahvaltıya gidip, uyutup havuza gidiyorduk. Tabi dönüşümlü bebeğin başında durduğumuz İçin beraber sadece şezlongta yan yanaydık. Bebeğin üzerine uv korumalı uzun kollu mayolardan almıştım. Yanmaması İçin birde şapkalardan. Öğlen odadaydık. İkindi vakti deniz ya da havuz yine aynı şekil. Akşam yemeğe inerken emzirip sonra otelin bahçesinde oturuyorduk. Ama akşam üşütmemeye dikkat edin. Öğlen sıcağında çıkmayın. Bebeği denize sokun diyen oldu ama sokmamıştım. Doktorunuza sorun ama bence sokmasanız daha ii. Onun dışında tatil yapılır neden yapılmasın.