Zeynep141303 1 hafta oldu bebegimin kordinu dustu fakat hala kaniyor ne yapmam gerekir kendiliginden gecermi yoksa tekrar hastaneye gitmem gerekirmi tecrubeli annelerim
Ebruea Zeynep141303 bir Dr ye gösterseniz iyi olur. Başımıza gelmedi ama okuduğum kadarıyla Dr görmeliymiş gerekiyorsa müdahale ediyorlar. Çok Geçmiş olsun
Zeynep141303 Ebruea cok tesekkur ederim bende internetten okudum cogu kendi geciyor dedi ama 1 hafta oldu tedirginim
Ebruea Zeynep141303 yine de işin ehli görmesinde fayda var tabi bende bir doktorun sayfasında görmüştüm sosyal medyada. Ali fuat serpen de olabilir elif pınar Çakır da bir bakın isterseniz.