Candyy Merhaba anneler 1 yaşındaki kızıma baston arabası alcam ama karar veremedim tam yatanlar mı daha iyi ve kullanışlı olur yoksa yarım yatanlar mı ? Tavsiyelerinize ihtiyacım var
vebebek Candyy biz chicco ohlala kullanıyoruz, tam yatay olmuyor ama uyuyunca yatırıyoruz gayet iyi açısı
Cheddar Candyy yok canım nasıl devrilcek hiç başıma gelmedi doğrusu gayet düzgün yatıyo içine uykusu geldiğinde 😅
Asiimmmm Candyy büyük oğlum için kullanmıştım o şuan 5 yaşında şimdi küçük oğluma kullanıyorum 4 aylık altına battaniye serip bebeği içine yatırıyorum kolaylık oluyor