Cinarpasa Merhaba arkadaşlar, Oğlum 22 günlük ve sürekli memede kalmak istiyor. Emziriyorum yatırıyorum 10 dk geçmeden uyanıyor ve tekrar meme istiyor. Emdiğini de kusuyor. Memede olmadığında huzursuz oluyor. Mama vermeyi denedim kaşık ile yemiyor. Sütüm de geliyor ama acaba sütüm yetersiz mi geliyor. 15 günlük kontrol de 10 günde 200 gr almıştı. Doktor ayda ortalama 600gr yapar alt sınır ama bize yeterli daha altına inmemeli demişti. Tekrar haftaya aylık kontrol var. Başına gelenler yardım edebilir mi?
Deletedmom116 Cinarpasa bizde 42 günlüğüz aynı durum bizde de var bir ayda 700 gr almış doktorumuz iyi dedi ama şu 3-4 gündür sürekli memede yarım saat uyuyo sanki hiç emmemiş gibi başlıyor aranmaya 🙇🏻♀️