Tiredmomy kızımın ateşi çıktığında ne antibiyotik ne şurup veririm. Bu tür ilaçlar bebeklerde yan etki bırakıyor. Tavsiye etmem. 3 senedir her hastalandığın da vicks vaporub krem kullanırım. Sırtına topuklarına göğsüne sürerim hem ateş düşürücü hem de ağrı kesici. Çok faydalı. Bebekler için de babyrub var. Kızımın kanında ve idrarın da mikrop çıkmıştı 1 hafta boyunca ateşli gezdi. Ne şurup ne antibiyotik hiç bir faydasını görmedim. Bu dediğim krem tam bir şifa kaynağı. Geçmiş Olsun 🌺