bonibons Merhabalar, bebeklerinizi ortalama 26 27 derece evde nasıl giydiriyorsunuz? Sadece uzun kol zıbınla üşür mü acaba 🤷🏻♀️ Bir de ne zamandan sonra kısa kol giydirmeye başladınız. Sanki hep hasta olacak gibi geliyor 🤦🏻♀️🙈