Emir_karan Sayeninannesi ben sürekli onu kullanıyorum cnm yani burnu her turkanfığında önce temizliyordum cekiyorfum sonra serum suyu döküp birdaha çekiyrum
eceunverkanra Sayeninannesi Otribebe ve turevlerini serum fizyolijik damlatmadan cekmeyi cok uygun gormuyorlar diye biliyorum. Ben normalde serum fizyolijik damlatip ardindan cok gerekli olursa cekiyorum.
Sayeninannesi Esrayd serum fizyolojiği nasıl uyguluyorsunuz ? Ben videoda şırıngayla birden basıyolae buruna sonra bebeği ters çevirip sırtına vuruyorlar. Korktum açıkcası cesaret edemedm ona
Sayeninannesi eceunverkanra serum fizyolojiği direk genize sırıngayla basılıyor gördüm videoda korktum ondan biraz
Baldantatli Sayeninannesi sterimar al hem kullani.kolay hem sıkması hem uzun sure dayaniyo.. oteibebe ile de cek mis kuru cekme sakin damsrlar zarar gorur
Esrayd Sayeninannesi bende damlasını sıkıyorum ama basınçlı bir şekilde aynı videodaki gibi. Korkmayın hiçççç bişey olmuyor bende ilk başta korkmuştum ama korkulacak bişey yok kaldırıp sırtına vurunca hepsi dökülüyor zaten.
Emir_karan Sayeninannesi hiç korkma sık burnuna gemin ters çevir bebeğini sırtına vur sonra hortumla Çek burnunu
Zerr Sayeninannesi serum fizyolojik, şırıngayla tazyikli burna sıkma.. aspiratörle çekmeyin boşuna bebeğe zarar ve güzel temizlenmiyor
eceunverkanra Sayeninannesi Aslinda flakon icinde olan serum fizyolijikleri direkt burna damlatabiliyorsunuz bebeginizi yan cevirerek. Bize doktorumuz bir delige 2-3 damla diger delige de ayni sekilde 2-3 damla yeterli demisti.