Hatce1344zm Merve-HanifeDuru yok kuzum bu fitili bize doktor ateşi durduramazsan verebilirsin dedi. zor da kalırsan diye verdi… ona iyi gelir mi bilmiyorum yani..???
Durunil123 Merve-HanifeDuru neden onu kullanıyorsunuz ki? Ateş düşürücü bir fitil o. Hastalığı yok ise sadece kabız olduğu için o fitili kullanmak doğru değil. Kabızlık için gliserin kansuk firil var.
Merve-HanifeDuru Kullanmadım danışıyorum 😊 doktorumuz verdi bugün aşımızı olduk acaba onun için mi verdi kabızlığı için mi diye danışmak istedim Durunil123
Yamanikko Merve-HanifeDuru parasetamol yalnızca ağrı kesici- ateş düşürücü kabızlığa iyi gelmez. Ama zeytinyağı ile anüs bölgesine pamukla ovalayın orası uyarıldığı ve kayganlaştığı için dışkılaması kolay olur
Merve-HanifeDuru 1 aylık bugün aşımızı olduk acaba doktor onun için mi verdi kabız olduğunuda söylemiştim ama Emir_karan
3children1mom Merve-HanifeDuru Isim olarak hatırlamıyorum ama gliserinli fitil kullandım. Yarıya bölüp kullandım her seferinde. 5 dk ’yi bulmuyor. Yapıyor kakasini☺️
Cns_28 Merve-HanifeDuru evet ateşi çıkarsa diye vermiştir. Doktorumuz bizede paranox vermişti ateşi çıkarsa diye ki sadece yarım atıyosun onuda kabızlık için değil direk ateş düşürücü o. Sadece ateş için kullanın siz 🌸
Emir_karan Merve-HanifeDuru valla bnm oğlan 15 17gğn yapmıyordu kaka sana nara özele götürdüm bitkisel bi şurup verdi onu kullandım iyi geldi kayısı suyu içirdim o daha iyi geldi şükür şimdi kendi yapıyor
Merve-HanifeDuru O zaman bende kayısı suyu içiyim emziriyorum sütümden geçer bebeğime oda yapar sanırım Emir_karan
Emir_karan Merve-HanifeDuru valla ben neler içtim neler yaptım hiç fayda etmedi inş sana iyi gelir canım doktoruna gittiğinde söyle