Benim bebeğimde de olmuştu 3 ya da 4 aylıkkken geçmişti doktoru olabileceğini söylemişti yemek borusu ile mide arasında bir şey demişti gelişmediği için daha normal demişti. Geçti gitti zaten. Sizde bir daha ki kontrolde içinize sinmesi için sorarsınız.