Kdry Merhaba kızlar, oğlum 5 ay 15 günlük, yüz üstü koyuyorum dönmeye cabalaması için ama hemen sıkılıp ağlıyor. Yere koyuyorum kendı kendıne dönsün çabalasın dıye ancak yarım sekılde yan dönüyo o kadar. Sonra yıne sıkılıp ağlıyor😕 Bu durumda ne yapabilirim normal mi kızlar bu durum yardımcı olun🙏
maysa-19 Kdry bence normal rahatı bozuluyo agliyodur benimkini kucağıma gaz çıksın diye alıyorum tekrar sırtı yere değişimi kıyameti koparıyor sen devam et öyle koymaya zamanla olur
Gulom34 Kdry normal tabikide zamanı gelince dönecektir siz sıkılınca kaldırın benim minnoşta öyleydi şimdi sırtüstü yatıramıyorum sürekli dönüyor kalkmaya çalışıyor ayağa
MucizemGeldi Kdry bisey yapma canimm zamanla evi döne döne gezecek zaten ☺️ Benimki de yüzüstü durmayi hic sevmiyordu öyle uyudugunu bilmem hatta yan bile. Ben oyun oynatarak dönduruyordum önce bacak sonra vucut falan iste 😀
Kbrsmh46 Normal bizimkide 5 ay 22 günlük yarım dönüyordu 2 günden beri tam dönüyor ama kolu kalıyor daha beceremiyor zamanla inşALLAH😊