Hazalperi anlamadm nestle kullanmadim infatrini kullandim sisede olan gunde 1 veya 2 kere vermemi soyledi doktor ben fransadayim burda aslinda mamanin icine katilan tahillar var biskuvili felan tatlari guzel direk mamanin icine katiyorsn bazende ondan veriyorum normal maa yapip bazen infatrini tuekiyede kasik mama varya ondanda normal biberon mamasina katip verebilirsn ama basta nestle varmaye calis kasik mama katsan icine olurmu acaba bilemedm veya gece uyurken o nestle raporlu sutu ver gunde kac cc icmesi gerek ? I