Mybaby1234 kızım 32 günlükken kullanamaya başladım ilk günde 4 kez 1 çay kaşığı demişti doktorumuz . 25derecenin altındaysa evin dolaba koymana gerek yok canım bizim ev 27 derece falan oluyordu ben dolaba koyuyordum . Zaten şişeyi açtıktan sonra 4 hafta içinde bitirmen gerekiyor bitiremezsen de kullanmaman gerek . Çok şükür biz 1.siseyi bitirmeden gaz problemimiz kalktı ortadan tabi mama değişimi de yaptık onunda faydası oldu