Minnakseven Anneliko çok gezemeyiz zaten sonuçta sıcak olacak kızım da arabada bile durmuyo yürümek istiyo o yüzden akşam çıkarız sadece.o otele de baktım ama yorumları çok kötü herhalde pandemide bozdular
Minnakseven La_Mer güneş indikten sonra gezeriz diye düşünüyorum ben de akşama doğru bence atak diş çok etkilemez yeni yerler görünce.yani inşallah 🤭 hiç güzergah yapmadik henüz ama Sığacık ekmeksiz tabiat parkında yüzmek istiyorum çok övülüyo
Minnakseven La_Mer biz de şimdi oraya aldık rezervasyonu sayenizde çeşmedeyiz 🤭 19 Haziran’da ordayız inşallah 🙂