Nuraky bana da ilk az geldi ilk aylar çok güzel toplamıştı. Bi de benim bebeğim zayıf doğdu ondan kalan bir besleme telaşı var hala aşamadım onu. Ama doktorlara göre normal, hatta gelişimi çok iyi dedi. Yani doktorlar aslında çok da kilo alsın istemiyorlar. Bizim gibi değiller 😂